· برقراری ارتباط با واحد خدمات پس از فروش از طریق سایت یا تلفن و اعلام مشکل تلفن همراه · بررسی امکان رفع مشکل تلفن همراه از طریق تلفنی و رفع ایراد در صورت ممکن · ارسال پستی تلفن همراه یا مراجعه حضوری توسط مشتری جهت انجام بررسی های بیشتر در صورت عدم رفع مشکل بصورت تلفنی · کنترل ظاهری کالای ارائه شده مشتری و تطابق مشخصات گوشی جهت تایید مشمولیت شرایط گارانتی · ثبت اطلاعات در سیستم خدمات پس از فروش شرکت در صورت پذیرش دستگاه در فرم AKT-QS-F01 · بررسی کارشناسی و اعلام نظر پس از دريافت مدارک و مستندات مربوطه · اعلام هزینه تعمیرات به مشتری در موارد خارج از گارانتی و اخذ موافقت جهت تعمیر دستگاه · تایید فرم قبض پذیرش تعمیرات دستگاه به شماره AKT-QS-F01 توسط مشتری و ارایه یک نسخه فرم به مشتری · اعلام نتیجه نهایی به مشتری حداکثر ۷ روز کاری از تاریخ پذیرش · اطلاع رسانی پایان فرآیند تعمير به مشتری از طریق پیامک و یا تماس تلفنی · ترخيص حضوری یا غيرحضوری کالا بنا بر توافق صورت گرفته با مشتری توسط قبض تحویل به مشتری به شماره AKT-QS-F04 · اقدام به تکمیل فرم نظرسنجی از مشتریان به شماره AKT-QS-F16 توسط واحد خدمات پس از فروش
|