·  برقراری ارتباط با واحد خدمات پس از فروش از طریق سایت یا تلفن و اعلام مشکل تلفن همراه

·  بررسی امکان رفع مشکل تلفن همراه از طریق تلفنی و رفع ایراد در صورت ممکن

·  ارسال پستی تلفن همراه یا مراجعه حضوری توسط مشتری جهت انجام بررسی های بیشتر در صورت عدم رفع مشکل بصورت تلفنی

·  کنترل ظاهری کالای ارائه شده مشتری و تطابق مشخصات گوشی جهت تایید مشمولیت شرایط گارانتی

·  ثبت اطلاعات در سیستم خدمات پس از فروش شرکت در صورت پذیرش دستگاه در فرم AKT-QS-F01

· بررسی کارشناسی و اعلام نظر پس از دريافت مدارک و مستندات مربوطه

·  اعلام هزینه تعمیرات به مشتری در موارد خارج از گارانتی و اخذ موافقت جهت تعمیر دستگاه

·  تایید فرم قبض پذیرش تعمیرات دستگاه به شماره AKT-QS-F01 توسط مشتری و ارایه یک نسخه فرم به مشتری

·  اعلام نتیجه نهایی به مشتری حداکثر ۷ روز کاری از تاریخ پذیرش

·  اطلاع رسانی پایان فرآیند تعمير به مشتری از طریق پیامک و یا تماس تلفنی

·  ترخيص حضوری یا غيرحضوری کالا بنا بر توافق صورت گرفته با مشتری توسط قبض تحویل به مشتری به شماره AKT-QS-F04

·  اقدام به تکمیل فرم نظرسنجی از مشتریان به شماره  AKT-QS-F16  توسط واحد خدمات پس از فروش